4

GREKISK MAT

Min älskade överraskade mig idag. 
Vill du ha en grekisk lunch?
Jaaa!!
Älskar ju det grekiska köket. 
Ta på dig varma kläder, vi ska ta en promenad. 
Hmmm. Han ser full i sjutton ut. 
Så jag lyder. 

Grekiska Kolgrillen är målet. 

En bit av Medelhavet i Örebro

Kan inte bli bättre!!!

(null)

Gott!!!!
Kycklingspett och sallad med grekisk olivolja. 
Mmmm nu är jag i himmelen 😋😇

(null)

Jag köpte så fina ljus på stan igår. 
Men glömdede på caféet där vi fikade 
De skulle lysa upp EarthHour hemma ikväll. 

(null)

Släkte ni under earthhour?
Mitt liv #earthhour #grekiskakolgrillen #gyros #sloviaki

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åh vad gott med grekisk mat 😋😋😋
Vi är nere i Malmö, och hela hotellet släckte ner. Såååå mysigt med alla stearinljus 🤗💖
Kram och ha en fin kväll godingar 😘
Pillan med fam

2 AnneE:

skriven

Mmmm grekisk mat. To Die For!!!
Vi kollar på andra delen Mr Grey, så glömde helt att släcka ner. Del 2 var klart bättre än 1:an. Har ni sett den?
Ses anser? 🤗❤️

3 Anni:

skriven

Hej Pillan, roligt att höra att ni har det bra där nere. Mys till levande ljus, romantiskt för er 2 denna helg.
Kram tillbaka till er finniga <3

4 Anni:

skriven

Hej Anne, vi såg del 2 i helgen. Jag gav första filmen en 2:a. Del 2 får en 4:a av mig. Får se när vi kollar den 3:e.
Kramar!!

Kommentera här: