2

GODIS I ÖVERFLÖD

(null)

Vi har tagit in post och vattnat blommorna 🌷🌿🌸🌿  åt ett par grannar under deras solresa ☀️🌴👙
Idag tittade de in. Brunbrända och fräscha. 
Inte ett dugg avundsjuk, vinterblek som jag är. 
I famnen bar de en jättefin present på en spegelbricka i cellofan. 
Full med god salt lakrits i alla former. Ahlgrens Bilar, Skolkritor,  en tablettask Salta katter, Ostbågar,  
Och vi som har planer på att inte äta godis...
Hur lätt blir det nu???

Vilket godis är ni svaga för? 🍭🍬🍫
Mitt liv #saltlakrits #godispåse #blomvakt #present #överraskning

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

Mmm lakrits, samt ahlgrens bilar :) gott gott försöker hålla mig till 1 dag i veck kram å fin söndag

Svar: Japp, det bästa som finns bredvid ostbågar 😋 önskar dig detsamma 💖
lfgrenskalivet.blogg.se

2 Anne:

skriven

Men åh!!!! Vill du ha husvakt så hojta till. En sån korg vill jag också ha!!!!!!

Svar: Ja vi hör absolut av oss när det blir aktuellt :) En liten blomma kan jag nog gömma bland alla godispåsar :D
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: