0

FINASTE MÅLNING

(null)

Jag har njutit hela dagen!!
Vaknar i lugn ich ro. 
Kokar ägg, fixar kaffe, brer mackor, tar mitt MSM i vatten och även C-brus. Magnesium, D-vitamin, allergitablett samt Omega 3. 
Njuter i lugn och ro. 
Läser recept inför kvällen. 
Lax och grönsaker med en örtsås. Ja, det får det bli.
Hämtar upp lax från frusen. 
Delar broccoli samt blomkål och skivar tunt. Lägger neg allt i en fryspåse och häller på matolja, örtsalt samt svartpeppar och rivet citronskal. Skakar om allt i påsen. 
Jag mor bäst pä förmiddagen. 
Min kropp vaknar till runt 10, och fram till 14 är jag med.
Sen tar orken slut. 
Så jag är så nöjd och lycklig att ha fixat detta 🤗
Min äldsta son ringer och frågar om jag vill med ut till DollatStore. 
Absolut!
Jag byter om från mysbyxor till ett par nya snygga, lagom tajta jeans. 
Vi shoppar inför hans kalas på söndag. 
Ett par solglasögon tilk mig, ett hårband, ostbågar samt saltlakrits till mitt hjärta. 
Min svärdotter ❤️ ringef och säger att hon sätter på kaffe åt oss. Så vi åker hem till de och myser, skrattar och pratar i soffan. 
Hampus kommer och det är så underbart att jag får vara med  och dela allt mrd dessa ljuvliga ungdomar. 
De ska sätta ihop stolar till ett nyinköpt matsalsbord innan vänner kommer hem ikväll och äter. 
Pä söndag är det 26-årskalas med hela släkten där. 
Väl hemma äter vi och kvällen avslutas med en ny, för oss, Netflix-serie. 
Inför Alla Hjärtans Dag fick jag en present av Halebop. 
En film som jag berättar om senare. 
Tack Halebop 😊

Kommentera här: