0

26-ÅRSKALAS 🎉🎂💐

(null)

För 26 Ă„r sedan föddes min ögonsten. 
En pytteliten plutt som hade brĂ„ttom ut. 
5 veckor för tidigt kom han in i mitt liv. 
En lintott med klarblĂ„ ögon och ett alltid leende pĂ„ lĂ€pparna. 

(null)

Idag bjuder han och Sissi pĂ„ kalas. 
Egengjorda smörgĂ„stĂ„rtor och kaffebröd efterĂ„t. 
Jag med sambo, lillebror, deras far med sambo och hennes barn, mormor och Uffe, farmor och Uffe. 
Japp bĂ„de mormor och farmor hittade varsin Uffe dĂ„ deras mĂ€n gĂ„tt bort. 
Det blir sĂ„ mĂ„nga skratt och glada minnen. 
Och det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt att kunna sitta och prata med mitt ex och hans nya. 
Det Ă€r 12 Ă„r sen vi skilde oss, men def tig 5 Ă„r innan han kunde slĂ€ppa mig. 
Min kalender gör allt för att jag inte ska glömma min Sins födelsedag imorgon 😂

(null)


Kommentera hÀr: