0

HYLLA MED BELYSNING

Jag önskar och min händiga man utför jobbet 👌
 
En hylla bakom soffan för fjärrkontroller, mobiler, paddan...
En ledlist för mysbelysning kommer jag även på att jag vill ha. Så nu fixar han även det 💡
 
 
Jag myser i soffan. Att kunna få fotstöd genom att toucha en knapp är lyx 🤗
 
 
 
Annika och Leffe kommer och tittar på hockey hos oss och älskar vår soffa. Även de 💕
 
 
Gott fikabröd har de med sig så jag fyller kaffetermosen medan vi, förgäves, hoppas på vinst 🥅🏒 Då 6 sekunder kvarstår skriker vi alla NEJ!!! 1-1. Förlängning. Straffar. Förlust. 😩
 
 
Danne och Sissi tittar förbi för att provsitta vår nya soffa. WOW!!!! Utropar även de och lutar tillbaka ryggen med tochknappen. Sån lyx!!! Vill ha, utropar båda 2 💖
Klart min äldsta son med tjej får komma så ofta de vill och njuta i vår soffa 💕
 
Och så här fint lyser TV-bänken Bestå från IKEA 
 
Jag får en gratis film från Viaplay Store. Så efter förslag från min svärdotter väljer vi nya Pirates Of Caribbean
 
 
 
 
 

Kommentera här: