1

SORGENS DAG

En ängel i mitt rum 

(null)

Jag ligger vaken och tårarna rinner. 
Denna natt är så jobbig. 
Klockan 23.00 åkte vi hem från USÖ. För att ni och vi behövde vila.
Klockan 02.10 ringef telefonen. Kom ner nu, Vicki behöver dig. 
Min äldsta son kör, jag är inte kapabel till det. 
Mamma kommer. 
3 timmar senare är hon borta. Min älskade lillasyster. 
Att se mamma sitta vid sin yngsta dotters sida när hon tar de sista andetagen. Det är så hemskt   Så grymt!!
Knappt 1 år tidigare lämnade pappa oss, hennes man. 
Livet är tufft. Så skört. 
Ta hand om er alls.
Tala om för era närmsta att ni älskar de. Och säg det ofta. 

(null)

För 8 år sedan satt jag och kramade din varma hand. För sista gången. Min lillasyster, min finaste älskade ängel. Jag saknar dig så. Vill prata med dig, skratta med dig, kramas. Dela livet med dig, i många år till.  Jag älskar dig så mycket Victoria ❤️😇❤️😇❤️


Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

Beklagar och sorg är aldrig lätt fy så hemskt för er <3 kram å va rädd om dig

Svar: Tack snälla!! En liten liten tröst är att pappa är med henne 😇❤️
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: