0

SHOPPINGLUNCH

Batterierna är slut hemma. 
Så vi tar en promenad upp på stan till Clas Ohlsson och fyller på vårt förråd. 
Då börjar våra magar knorra. 
HUNGRIGA!!!
Ja men Bishop har ju så god Ceasarsallad så vi styr stegen dit. 
Varsin liten blandad sallad bestänller vi. 
Hälften kräftstjärtar och kyckling. 
Godaste dressingen och massor med parmesan 😋
 
(null)
 
Jag har på mig mina örhängen som jag fick av man älskade mor igår. En present från deras utlandsresa ❤️
Mother and Daughter 
Friends Forever 
 
(null)
 
De är lite tunga och mamma betättar att det inte fanns några mindre med den texten så hennes förslag är att jag gör om de till hängen för halsband. 
Material har jag och ett varsitt halsband till mig och min systerdotter kan det nog bli. 
Hennes mamma, min syster, är en ängel sen 9 år. Och hon är med oss för alltid 😇❤️😇

Kommentera här: