1

PÅSK 🐣🐥

Lite påskpynt har jag fått fram. 
Men jag har inte förevigat mycket än. 

(null)

En fin kopp från min farmor. Men en ljismanschett från min mor. Påskliljor som ljusmanschett 🐥

(null)

Jag älskar gamla minnen. 

Dessasöta kycklingar som klättrar på ljusen köpte jagredan på 90-talet. 
Dehar legat tills sig, och i årfår de titta fram igen 🐥
En söt påskduk och några fina färggranna påskägg  lyser upp i vardagsrummet. 

(null)

En stor plastblomma utan blad med några påskfjädrar ståtar i det kalla uterummet. 

(null)

Påskpynten längst fram är signerade medårtal. Gjorda av mina älskade barn 💖

(null)


Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

kul med påskpynt från barn o barnbarn :) hoppas du får en riktigt GLAD PÅSK kram på dig <3

Svar: HIHI, barnbarn har jag ej. Det är barnens pyssel. Vuxna är de, och snart får de ärva sitt eget pyssel. Kramar <3
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: