2

MYSLUNCH HOS MOR

 
 
Att få njuta av smörgåstårta till lunch.
En som fått stå till sig och blivit så där extra saftig och god.
Det är lyx!!
 
Min son och jag åker ut till mamma och Uffe som tröttnat på att äta smörgåstårta till luch, middag och frukost.
Nu får vi njuta.
 
På vägen ut i bilen myspratar vi.
Jag kommer ihåg tiden för övningskörning. Den bästa och mysigaste tiden då vi kunde sitta i lugn och ro och prata. 
En hockeyspelande studerande son med massa kompisar.
Härliga minnen <3
 
Nu får vi njuta av mammas egengjorda smörgåstårta med extra grönsaker, vindruvor och ätrskott. 
Sååå gott!
 
Uffe vill visa en sekvens från Vasaloppet så play åker och på och han letar förtvivlat.
Mammam och jag tröttnar och går ut och sätter på kaffet medan de letar.
3 sorters hembakta kakor läggs upp på ett fint fat.
Nu blir vi verkligen bortskämda.
Lyx lyx lyx <3

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

så mysigt o alltid gott med smörgåstårta :) hoppas du får en fin helg kram på dig <3

Svar: Ja den var så god. Och att få mysa med både mor och son är så härligt. Gör gott i mitt hjärta. Önskar dig detsamma! Kramar <3
lfgrenskalivet.blogg.se

2 Anne:

skriven

Hej, vad roligt att se en bild från ditt mors hem :) Hälsa henne så gott och vad fint hon har!
Kramar från Anne

Svar: Ja mamma gjorde om vardagsrummet i höstas. Är jättesnyggt. Men lite sorgligt. Pappa tapetserade och gjorde snyggt..❤️😇
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: