2

KUNG BORE HAR FLYTTAT IN HÄR ❄️☃️❄️

(null)

Nu sjutton åker inte långkalsongerna av. Inte raggsockorna heller. 
Trots sol så går brasan varm här hemma. 
Jag vaknar före mannen idag, så frukost äter vi tillsammans. 
Är så glad att vi handlade hem mat och vin igår inför helgen. 
För nu kan jag njuta av en god film bara snabeldraken och  dammvippan gjort sitt. 
Jag tar lite i taget. Vill ju orka med kvällen. Vars pigg och glad. 
Nu kan helgen komma. 
Jag är redo 🍷 📺 
Nu kan väl klockan gå fortare. Så mitt hjärta kommer hem. Har köpt ett nytt vin som står på kylning. 
Specialbeställt en låda med 4 ursnygga viner. 
Dekorativa och det står verkligen mitt namn på flaskorna. 
Ska fota och visa er senare. 
Vad myser ni med idag?




Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det var väst vad morgonpigg du var! Här ligger en annan kvar under täcket. Kroppen vill liksom inte ändrasig från vågrätt till lodrätt 😅 Jag börjar jobba kl 15 så jag lär hinna med både frukost, städning och lunch innan dess. Gäller att vara strukturerad vet du. Brukar ju gå så där 🤪 Du är för rolig, han har precis åkt till jobbet och du önskar att timmarna ska gå fort så han kommer hem. Heja kärleken 💖 Ni är för goa 🌸🍀

Önskar dug en mysig dag i ulltofflorna 🤗

Kram Åsa 🌿🌷🌿

Svar: Hihi, ja någon sexig läcker tjej blir jag inte idag ;) Stressa inte ihjäl dig idag. Lår gubben jobba lite hemma ikväll. Inte ska väl han få sitta framför TV:n och slappa med en öl medan du jobbar. Så gör ju inte du nu när han är på jobbet. Hihi :) Hälsa Anders och ha en bra dag!!
Kram 🌿🌸🌿
lfgrenskalivet.blogg.se

2 Eva`s blogg:

skriven

det blir pizza och nåt glas vin, lite choklad o film :) kram å fin fredag <3

Svar: Låter mysigt 😋🍷 Kram och mysfredag på dig 💖
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: