5

FREDAG YEAAAAAAHHHH 👍✹😀

(null)
 
 
Japp, mycket roligt stÄr i min kalender idag. 
 
En tur till Blomsterlandet och köpa mig 2 st MÄrbackapelargoner. 
Ända sedan jag flyttade hemifrĂ„n har jag Ă€lskat just den sorten. 
I vinter har alla övervintrade fryst i kĂ€llaren. GĂ„r inte att rĂ€dda 😱
 
Planen Ă€r att sedan dammsuga uterummet. För nu vill jag ha vĂ„r đŸŒ±đŸŒ·đŸŒ±
Köpa nĂ„gra söta tĂȘte a tĂȘte att stĂ€lla pĂ„ bordet med nĂ„gra scilla frĂ„n grĂ€smattan. Nej just det, finns ju inget grĂ€s. Bara snö!! 
Och sommartid infaller i helgen. 
Mysko!!
 
Ingen lunch att vÀrma finns i kylen, sÄ nÄgon god lunch mÄste fixas. Men vad?
 
En fikatrĂ€ff med SmĂ€rtisar blir det i eftermiddag. Mys â˜•ïžđŸ°
 
Dock mÄste jag först fÄ igÄng denna kropp. 
Jag vaknade pigg och utvilade 6.30. Hann med lite mys innan mannen Äkte till jobbet. 
Ligger fortfarande kvar i sÀngen 3 timmar senare. 
Genomförkyld, tÀppt, ont i huvudet. 
Varför just idag?
Jag vill ju fixa hÀr hemma OCH gÄ upp pÄ stan.  
 
Upp och hoppa!!
Nja, vÀrken Àr inte snÀll den heller idag. Hoppar gör jag inte.
Börjar dagen utanför sÀngem med lite mjuka övningar innan klÀderna kan tas pÄ.  NÄgra försiktiga steg mot trappan. Jo, knÀna kÀnns ok idag. Jag ska nog kunna ta mig ner till köket idag ocksÄ. 
 
Hoppas sÄ jag kan gÄ upp pÄ stan och fika. 
Min man hĂ€mtar mig efterĂ„t sĂ„ jag spar pĂ„ mina knĂ€n. Gulle ❀
 
Gör nu det bĂ€sta av er dag vĂ€nner 💖
 
Vad ska ni förresten hitta pÄ?
Mitt liv #fibro #fibromyalgi #fikamys #fredagsfeeling

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

min enda lediga dag pÄ 8 sÄ jag tar det lugnt skall ut med maken lite handla o mys i kvÀll sen jobb i helgen stor kram tjejen <3

Svar: Oj vad du har kommit igÄng med jobbandet. Hoppas det gÄr bra sÄ du inte tar ut dig för mycket! Kramisar <3
lfgrenskalivet.blogg.se

2 ÅsaA:

skriven

Fining, lider sÄ med dig. Vet ju vad detta vÀder gör för din vÀrk!
HÀr Àts lunch innan cykel tar mig till jobbet. Jobb hela helgen. BÄde för mig och mannen. Det medför ju ledighet nÀsta vecka :)
Hoppas du kommer upp pÄ stan och fÄr lite energipÄfyllnad :)
Kram kram

3 Anonym:

skriven

Åh vilken fin bild 🌾
Min orkidĂ© blommar för fullt nu. TĂ€nker pĂ„ dig var gĂ„ng de visar sig 💖
HĂ€r blir det badrumsrenovering hela helgen. Men kanske hinner vi ses för en promenad pĂ„ söndag đŸ€—
Kram Nettan

4 Anni:

skriven

Hej fina Åsa, jag klarade av bĂ„de promenaden och mysfika. Mannen hĂ€mtade mig sĂ„ det blev en lugn bilfĂ€rd hem efterĂ„t.
Kramar till er bÄda <3

5 Anni:

skriven

Hej Nettan, synd att vi fick förhinder igÄr. Men mys med sonen gick före dig denna gÄng. Sorry!!
Hörs om en ny promenad :)
Kramisar

Kommentera hÀr: