2

FÄRGSPRAKANDE

(null)

Tänk att få dyka ner i detta hav. 
En färgexplosion av vårens färger visar dessa vivor upp. 
Så ljuvliga 🌿🌸🌿🌺🌿
En sväng till Plantagen med en vän som behöver lite nytt i fönstrena hemma. 
Grabbarna är på hockey så detta passar oss utmärkt. 
Båda har vi ett presentkort på MIO värt 300 kr. 
Hör och häpna, jag hottar ingenting!
Min kompis köper 3 ljushus som hon spanat in sen tidigare. 
Just ljus och ljusstakar kan man inte få för mycket av. 
Idag har det fallit massvis med snö och solen har skinit. 
På min förmiddagspromenad åkte de nya solglasögonen på. Cerisa med gult spegelglas. 
Jätteskönt för ögonen. 
Att jag kanske såg rolig ut bjuder jag på 😎
(null)
Jag blir så glad av solen. 
Men, den avslöjar alla små dammkorn inomhus. 
Får bli en tur med damtradan imorgon. 
För nu blir det ett avsnitt av Weeds på Netflix. 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

jag blir såå glad av alla blomster med färg, och solisar på :) du är vacker oavsett :) kram på dig

2 Anni:

skriven

Hihi, tack vännen!

Kommentera här: