0

ALLA HJÄRTANS DAG

(null)

Idag bjuder jag min älskade mor på Alla Hjärtans Daga Kaffe ❤️
Hon har med sig en lite ❤️-present i gullig påse ❤️
(null)

Hon har varit ute op nätet och beställt. Från Katts Of Sweden. 
Sötaste berlocken med en bokmärkes-ängel på ena sidan ich en text på baksidan. 

(null)

My Guardian Angel 😇❤️

(null)

I mina sötadessertglas har jag blandat kvarg i lite florsocker med chokladsmak. Dekorerat med våra egna frysta björnbär och minimarönger. 

(null)

(null)

(null)

På kvällen dukar jag med min fina matservis från mormor och morfar. 
Vinglasen är efter mor och far. 
Till förrätt har jag skurit ut hjärtan ur grovt bröd. På mitt har jag cremefraiche med hackade räkor, röd stenbitsrom, dill och örtsalt. 
På mannens räksallad. 
På toppen har jag pressat ner hackade räkor i en pepparkaksform och lagt på. För att förstärka intrycket av hjärtat strödde jag lite torkad dill under ❤️

(null)

Vinet är specialbeställt dagen till ära 💚

(null)

(null)

Kommentera här: