0

FINBESÖK

IBLAND HÄNDER DET!
 
 
Så många gånger under årens lopp vi provat och försökt få till en liten date.
Idag passar det äntligen. 
Hux flux. 
Ett sms. Och kaffet åker på. 
Vi har inte setts på 4 år. Men tiden flyger iväg då vi har så mycket att prata om. 
Vivvi och jag jobbade tillsammans de första åren efter studenten. På ett gruppboende. 
Vi umgicks sporadiskt under några år och hon fick barn. 
Andra arbetsuppgifter för mig och fullt upp gjorde att tillfällena blev mer och mer sällan. 
Sen träffades vi på BB då jag fick mitt första och hon sitt andra barn. Det blev barnvagnsturer och fikastunder. Några få träffar då barnen blivit stora. En lunch här och en hos henne. Sen endast sms och telefonsamtal. 
Nu får det inte gå lika länge lovar vi varandra då hon måste rusa iväg och hänts upp sin man. 
 
 
Finaste blomstergruppen fick jag ich den pryder nu köksbordet 🌿🌸🌿
 
 

Kommentera här: