3

LUSSE LELLE

Jag överraskar P med med glitter i håret och skönsång innan hans klocka ringer. 

(null)

Då jag legat vaken sen kl 04 är jag pigg. Ändå kryper jag tillbaka ner i sängen då han går ner i käket och börjad stöka. 
Förhoppningsvis får jag nån timmes sömn nu. Min kropp behöver det. 
De sista dagarna har jag gått som i dvala pga sömnbrist. Jag sitter i soffan under värmefilten och kommer mig inte för nånting. Vill göra saker, men blir sittandes. 
Så Mycket Bättre på svr.play får mig alltid på glatt humör. Så de programmen har varit min räddning. 

Denna söta står i kylen och väntar på mig. 
God?? Vet ej. Jag tycker den kan passa bra så här på självaste lucia. 🎅🏼🤶😇🕯🕯

(null)

Så medan Natten går tunga fjät sluter jag mina ögon. 
Sankta Lucia på TV kan jag se senare. 

Ska ni på lussefitande idag?
Lussekaffe med lussebulle och pepparkakor?

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

Har provat den men sådär idag blir det över sundet o tivolit :) skall bli kul ha en fin luciadag kram

Svar: Vad härligt att ha så nära över 😊 Ha en fin dag nu. Kramar 💕
lfgrenskalivet.blogg.se

2 MartinaOlsson:

skriven

Hej!
Tänkte bara passa på att tipsa dig om att du fortfarande har möjlighet att delta i tävlingen som gömde sig under lucka nummer sju i min julkalender :) Där du kan vinna en emoji-powerbank från Coolstuff!​ Powerbanksen finns som flera olika söta emojis och om just du vinner väljer du självklart helt själv vilken du önskar få hem. Klicka på länken nedan om du vill vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/72295/julkalender-lucka-7-6/​

3 Eva`s blogg:

skriven

Kikar in & önskar dig en skön fredag <3 kram

Svar: Tack snälla & detsamma <3 Kramar!
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: