0

50 ÅRSKALAS I FLERA DAGAR

50-ÅRSKALASET FORTSÄTTER

Då jag fyllde 50 år kom min älskade familj. Mina söner, min svärdotter, min mor med sambo.
En systemkamera. Den lättaste och bästae på marknaden med stativ. Min värk i händer och handled känner de till. 
 
På natten, 01.55 gick bussen till Arlanda och vidare till Korfu.
 
På planet bjöd SAS på champagne och Larssons Chips. 
 
Väl framme på hotellet stod en flaska röt med glas och ett fat med frukt.
 
Då jag kom hem hade vi fest för släkt och vänner. 25 personer samsades här hemma. Hlet underbart och så mysigt!
 
Imorgon fredag följer nog sista festen. En present från mina bästa vänner. 
Jag ska ta med mig en baddräkt, morgonrock, smink, byxor som går att vika upp och festkläder. Jag blir hämtawd 17.40 av Katharina för att hämta upp Annika och senare färd till Rosanne där kvällen ska fortsätta. 
Spännande och så mysigt med ett minne för livet. 

Kommentera här: