0

TILLBAKA FRÅN FEBERN

TUFFA DAGAR SOM TUFFAT PÅ I LÅGT TEMPO
 
Feber, influensa, munherpes och feber igen. 
Har haft nån enstaka dag jag kommit utanför dörren på drygt 1 vecka. Puh!!
Är så svag och orkeslös. 
 
Pga munherpes har jag levt på sugrörsmat. 
Var till Restaurang Tybble i lördags och drack vin med sugrör.
Första gången personalen serverat det 👌😂
 
Jag hade druckit min middagssmoothie innan vi gick och satt nu och njöt av doften och anblicken av de andras mat. 
Som jag längtar efter att få ÄTA!!!
 
 
 
Som ett brev på posten strejkade min kropp efter restaurangbesöket.  
Soffan har varit min bästa vän i 2 dagar. Och tack Vinterstudion för att ni börjat och förgyllt mina dagar 🎿
 
Imorse var äntligen dagen här!!
Mitt munsår är nu endast en liten, liten sårskorpa. 
Jag kan inte gäspa och inte slicka av en stor sked utan att såret  går upp. 
Men jag ÅT frukost idag. Utan sugrör 👌😊
Sån befrielse och sån lycka.
 
 
Kesella och Proteinpudding med päronsmak toppat med björnbär från vår trädgård. Lyxigt och såååå gott 😋 
 
 

Kommentera här: