0

SOLIG FREDAG

Jag vaknar upp till sol ☀️☀️ Tänk vad mycket det gör för humöret 😀
 
Avbrutna rosa nejlikor lyser upp mina medicinburkar 🌸🌿🌸
 
 
I år får båda två fina gravlyktor u-form av hjärta med en duva på och texten Alltid i mitt hjärta ❤️
 
 
Jag har ljus på graven med batteri i som lyser flera hundra timmar. Men jag kommer inte ihåg storleken på batterierna. Så jag tar med mig de hem och köper för att sätta i inför 1:a advent. Årsdagen då min syster lämnade oss. Advent är sen dess en tuff årstid. ALLA tände ett ljus för henne då, 2009 💖😇💖
 
 
Lite jobbig dag, då jag ska göra gravdekorationer till min lillasysters och fars gravar. Saknaden ör enorm!! Det är snart på dagen 8 år sedan min lillasyster lämnade oss. 1 år tidigare gick pappa bort. Så livet är skört!!! 😇😇❤️❤️

Kommentera här: