2

FRUKOST I SUGRÖR

Lycka för yngre skulle jag tro
 
Jag är så lycklig. 
Jag vaknar tidigt. Tar på mig tofflor och morgonrock och går ner i köket för att säga godmorgon och få en mysig kram av min älskade innan han åker till jobbet. 
Varm inombords kryper jag sen ner i sängen igen. Mornar mig och lyssnar på radion. Persiennerna har jag vinklat upp och fönsterlampoan lyser upp så fint. 
Ute gnistrar hela världen av frost. 
Då solen går upp öppnas hela himmelen. 
All mörker skingras. 
 
Jag står vid fönstret och njuter. Tar in det vackra. 
Jag som egentligen älskar sommar och värme. 
Men vackra kalla dagar ger så vackert sken då solen går upp. 
 
 
 
 
 
Frukosten består av en massa sugrör. 
Sugrör till kaffet. Sugrör till min banansmoothie. Sugrör till citronbruset. Sugrör till MSM. 
Jag skrattar då jag ser min frukost. 
Viljet barn skulle tacka nej till detta, sugrör i massor 😀
 
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

låter ju mysigt sådär :) ren nyfikenhet varför dricker du med sugrör? kram å fin kväll <3

Svar: Jag har fått munherpes. Första gången i mitt liv. Fick feber också! Jag åt en sockerkaka i torsdags. Kände efteråt en blåsa på underläppen och trodde jag ätit nåt jag inte tål. Brukar reagera så då nämligen. Men då jag pratade med en på apoteket fick jsg Compeedplåster som ska sitta på i 12 timmar. Både som skydd och för läkning. Så frukost, lunch OCH middag är sugrörsmat sen i fredags. Om du bara visste hur jag längtar efter en riktig måltid!!!
Kram och detsamma 💖
lfgrenskalivet.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Krya på dig din stackare ❤ sov gott för det hoppas jag att jag gör kram Eva

Svar: Tack snälla Eva! Kramar
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: