1

FÖRSTA ISFLÄCKEN

Ljuvliga höstfärger 
 
En lugn promenad för att prova kroppen. Och jag klarade av det! Så skönt att febern lämnat min kropp. Jag njöt av promenaden.
Jag var bara tvungen att provgå på första isfläcken. Det knastrade, precis som det ska 😊
 
 
Trots att solen har skinit i några timmar är det kallt. Så kallt att isen inte tinat upp. 
Långkalsonger, mössa och vantar är på. 
Fötterna fryser i mina vita snygga sportskor. Dags att leta fram varma kängor nu. För att frysa om fötterna är det värsta jag vet!!
 
Dessa vackra höstdagar 🍁☀️🍁
Snart är alla löv borta, så jag passar på att njuta av alla vackra höstfärger på min promenad. 
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

Frysa är inget jag heller vill, men ännu går jag utan sockor :) vackra höstfärger håller med dig :) kram å fin torsdag <3

Kommentera här: