0

FEBER OCH HALSONT, MEN VET NI VAD??

Min hjärna sållar bort min värk!!
 
 
Tänk så bra att hjärnan kan fokusera på att läka det enklaste.
Lugn och ro. Te med honung. Film i soffan.
Jag kan till och med somna i en konstig ställning i soffan. UTAN att känna av värken som brukar följa när jag inte sitter ordentligt. Med ordentligt menar jag rak i ryggen och med båda fötterna i golvet.

Tack älskade hjärna för att du hjälper mig idag!

En promenad ute i solen vore en dröm. Andas in den friska luften, få vända upp ansiktet och lapa sol. Få lite rosiga kinder. Se så där lagom fräsch ut.
I och för sig har jag redan rosiga kinder, feberheta. Inte lika roligt dock!

Dagens sena frukost innehåller den nyttigaste frukt jag tål: gul kiwi Zespri Gold. Tål man inte apelsiner är denna frukt ljuvligt fylld med massor av C-vitaminer.

Kommentera här: