2

ÄLSKAR NYA TEKNIKEN

Jag hänger med och kan, även utan barnens hjälp 👍
 
Jag sitter i soffan med kaffekoppen i handen och läser samtidigt en gammal Amelia Jul.
Då kommer en längtan över mig. 
Jag tar fram fjärrkontrollerna och startar TV:n. Trycker fram Spotify i menyn. 
Denna tjänst utgick 1 oktober...
Jag som vill få fram julmusik på TV:n 😩
Går in via datorn och loggar in. Läser. Och JA!!
Det går att gå in via chrome cast och använda mobilen som fjärrkontroll. 
Lyckan är total - igen 😊👌✨
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

skriven

kan bar hålla med dig :) försöker se c more på tv men går ej får ta det genom datorn o det vill jag inte grrrr fin lördag kram

Svar: Ja varför måste de göra om och ändra så mycket för oss ;)
lfgrenskalivet.blogg.se

2 Eva`s blogg:

skriven

kikar in & hoppas allt är bra med dig kram

Svar: Hej, tack snälla för omtanken 🤗
lfgrenskalivet.blogg.se

Kommentera här: