0

PACKAD OCH KLAR

Vad är väl en julgran...
I år byter vi ut den mot en svajande palm. 
I 23 dagar ska vi utforska många små öar runt om i Sydostasien. 
Min värkande kropp liksom min sömnbrist älskar det. Och jag längtar sååå 🌴👙☀️😎
En liten reseblogg had vi pysslat ihop så alla våra nära och kära kan följa vår resa. Känns så mycket enklare än att skicks bilder till alla 👌😊
Snart ska jag iväg och fixa mina naglar. Salongen är densamma som jag gått till förut. Men, min nagelteknolog har slutat. Så idag blir det en ny tjej. Hon gör än då länge endast akrylnaglar. Jsg hoppas det ska fungera. För det  är Gelénaglar jag provat tidigare och de sitter kvar på mig. 
Fibromyalgi och Alopecia kan göra att uppbyggda naglar inte sitter kvar. 
Så håll tummarna nu!!
Min tänkte är något liknande dessa, men en ny tjej blir det ju. Så vi får se. Vax jag kommer hem med. 

(null)

Kommentera här: